Przegląd

Wszystkie zakupione produkty wirtualne są wysyłane automatycznie zaraz po zaksięgowaniu środków 


Nasza polityka zwrotów trwa 30 dni. Jeśli od zakupu minęło więcej niż 30 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu pieniędzy ani wymiany.

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.

Produkty wirtualne, cyfrowe także podlegają zwrotowi.

W celu otrzymania zwrotu prosimy o kontakt mailowy cudciocia@gmail.com 

Zwrot można otrzymać bez podania przyczyny

Istnieją pewne sytuacje, w których przyznawane są tylko częściowe zwroty:
Książka z oczywistymi śladami użytkowania
Dysk CD, DVD, taśma VHS, oprogramowanie, gra wideo, kaseta magnetofonowa lub płyta winylowa, która została otwarta.
Każdy przedmiot, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje części z przyczyn nie związanych z naszym błędem.
Każdy przedmiot, który zostanie zwrócony po upływie 14 dni od dostawy.

Zwroty
Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.

Jeśli zostaniesz zatwierdzony, Twój zwrot zostanie przetworzony, w ciągu 14 dni.

Spóźnione lub brakujące zwroty
Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może trochę potrwać.

Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często przed zaksięgowaniem zwrotu pieniędzy mija trochę czasu.

Jeśli po wykonaniu tych czynności nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami.

Wyprzedaż przedmiotów
Zwrotowi podlegają tylko produkty o normalnej cenie. Przedmioty sprzedaży w promocyjnej cenie nie podlegają zwrotowi.

Giełdy
Wymieniamy tylko przedmioty, które są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, skontaktuj się z nami.

Dostawa i zwroty
Aby zwrócić produkt, należy wysłać go na nasz adres.

Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki za zwrot przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony od Twojego zwrotu.

W zależności od miejsca zamieszkania, czas potrzebny na dotarcie do Ciebie wymienianego produktu może się różnić.

Potrzebuję pomocy?
Skontaktuj się z nami, jeśli masz pytania dotyczące zwrotów.